Városlista
2024. július 20, szombat - Illés

Hírek

2014. Szeptember 30. 05:00, kedd | Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség

Megváltoznak tévézési szokásaink

Megváltoznak tévézési szokásaink

Még mindig a hagyományos tévézés a legnépszerűbb, de egyre többen vannak, akikre már az úgynevezett nem-lineáris tévézés jellemző - mondta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője. Rajki Annamária hozzátette: a filmek, filmsorozatok és az igényes gyerekműsorok a legnépszerűbb tartalmak manapság a tévézésben.

Terjednek az időben eltolt tévénézési módszerek - mondta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője. Hozzátette: mi szeretnénk kiszolgálni ezeket az igényeket és igyekszünk fel is kelteni erre a vágyat. 'Minden szolgáltató, amelyiknek van videotéka-típusú szolgáltatása, feltölti azt értelmes és nézhető tartalommal, hogy étvágyat csináljon.'

'Fontosnak tartjuk, hogy a magyar nézők igényeit mi szolgáljuk ki és ne nemzetközi, külső médiaszolgáltatók, vagy -terjesztők vigyék el ezt a piacot tőlünk' - mondta Rajki Annamária.

A Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője kiemelte: 'fontos, hogy felkészüljünk az úgynevezett Z-generáció fogyasztói szokásaira.' Hozzátette: 'a fiatalok már valóban kevésbé ülnek le a tévé elé, igaziból őket kell kiszolgálnunk ezekkel az új szolgáltatásokkal.'

'Egyrészt van a tévécsatornákról átkerülő tartalom, tehát nem akkor nézem a műsort, amikor a tévében megy, ez az úgynevezett archív, időben eltolt tévézés, föl is lehet venni - bizonyos set top boxokkal - a műsorokat, elő lehet fizetni egy archív szolgáltatásra, ekkor később is válogathatok, nem kell előre tudnom, hogy mit nézek meg. Ezek a klasszikus tévézéshez kötődnek, csak időben tolják el azt' - foglalta össze Rajki Annamária.

'És vannak az úgynevezett videotékák vagy filmtárak, ahol lehet tranzakció alapon: annyit fizetek, amennyi filmet nézek, kiválasztom, hogy mit mikor szeretnék megnézni' - folytatta a felsorolást a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője.

'Tulajdonképpen minden szolgáltató igyekszik úgy összerakni a filmtárait, hogy minden igényt kielégítsen, és hogy mindenki megtalálja a számára legkedvezőbbet. A személyre szabás felé mozdul a piac: az előfizetőnek van módja kiválasztani, mit és mikor néz meg' - mondta Rajki Annamária.

'Azt látjuk, hogy az árérzékenység ellenére egyre többen fizetnek elő ezekre a plusz tartalmakra. A klasszikus üzlet még mindig sokkal nagyobb - hangsúlyozta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője, de ez szépen növekszik évről évre.'

'Alapvetően a mozifilmek ösztönzik leginkább a fogyasztást, azok közül is a valóban nagy filmek' - mondta Rajki Annamária.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 18. 07:53, csütörtök | Életmód

Kékszalag - Mintegy 550 hajót és csaknem 2800 versenyzőt várnak az 56. nagydíjra

Mintegy 550 hajót és csaknem 2800 versenyzőt várnak az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj csütörtöki rajtjára

2024. Július 18. 07:46, csütörtök | Életmód

Már mintegy 2000 embernek nyújtott segítséget a vöröskereszt Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálata

Már csaknem 2000 embernek nyújtott segítséget a vöröskereszt Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálata - közölte a szervezet csütörtökön az MTI-vel.

2024. Július 17. 07:56, szerda | Életmód

Különleges fényművészeti installációk láthatók az INOTA Focus: RADIANCE fesztiválon

Neves magyar és nemzetközi alkotók fényművészeti installációival várják az érdeklődőket augusztus 30. és szeptember 1. között a Várpalota melletti inotai hőerőmű területén.

2024. Július 16. 08:07, kedd | Életmód

Kétezer foglyot kaszabolhattak le a mohácsi csatát követően a tömegsírok vizsgálata szerint

A mohácsi csata IV. tömegsírjánál idén nyáron megkezdett feltárás is igazolja, hogy mintegy kétezer letérdeltetett foglyot kaszaboltak le szablyával az ütközetet követően