Városlista
2024. augusztus 3, szombat - Hermina

Hírek

2012. Augusztus 17. 05:00, péntek | Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség

Kár temetni az e-mail marketinget

Kár temetni az e-mail marketinget

Az utóbbi időben több olyan szakmai véleményt hallani, amelyek a Facebook látványos térnyerése miatt temetik az e-mail marketinget. Azt, hogy ez nincs így, mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy szinte valamennyi közösségi oldalon e-mail címet kérnek a regisztrációhoz - írja elemzésében a terület egyik szakértője.

„Egyelőre sem a Facebook, sem más közösségi média nem képes átvenni az e-mail szerepét. Azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy ma Magyarországon az internetezők 93 százalékának van e-mail címe” – adott hangot véleményének Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Protopmail e-mail marketing szoftvert fejlesztő Zseron Kft. egyik tulajdonosa.

Tény, hogy az e-mail marketing az elmúlt években rohamos változásokon ment át és a fejlődés töretlenül folytatódik. Egyre alaposabb felkészültség kell a sikerhez, azonban a technikai lehetőségek is sokkal bővebbek.

Óriási lehetőségek az integrációban
„A közösségi marketing és az e-mail marketing integrációjában óriási lehetőségek rejlenek. Valójában a kérdés nem az, hogy vajon az e-mial marketing vagy a közösségi marketing-e a hatékonyabb. A két eszköz integrációja jelenti a megoldást. A közösségi média adatait és információit fel lehet használni e-mail marketing célokra is, hiszen a közösségi médiának köszönhetően nagyon sok felhasználói információhoz, szokáshoz juthatunk hozzá, melynek segítségével az e-mail marketing kampányok is személyesebbek, testreszabottabbak lehetnek” - mondta Balogh Gabriella a ZSERON marketing szakértője.

Hozzátette: megfigyelhető egyfajta természetesen kialakult szereposztás a platformok között. Míg a közösségi médiában nem szeretik a közösség tagjai a közvetlen ajánlatokat, addig az e-mail kiváló eszköz az ajánlatok célba juttatására. Azonban a közösségi médiában épített kapcsolat jelentősen javítja a konverziót; azaz az ajánlatok és a megrendelések arányát.

Új terület a mobilon levelezők tábora
Új kihívások elé állítja az e-mail marketinget az e-mail kampányok mobilplatformra való optimalizálása. Az okos telefonok megjelenésével megnőtt a mobil internetezők aránya és egyre többen leveleznek rendszeresen mobilon, amire meg kell találni a megfelelő e-mail marketing megoldásokat: mások az olvasási szokások, más az üzenetek hossza és másnak kell lenni az ajánlatoknak is. De ezen a területen még több a kérdés, mint a válasz.

„Kár lenne még temetni az e-mail marketinget a közösségi média térnyerése miatt. Inkább házasítani kell a kettőt, mert az integrált megoldás ígérkezik ma a legeredményesebbnek” – összegezte véleményét Koncz Gábor.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Augusztus 02. 07:58, péntek | Belföld

A veszprémi helyi közlekedésben áll forgalomba Magyarország első elektromos csuklós autóbusza

A veszprémi helyi közlekedésben áll forgalomba Magyarország első elektromos csuklós autóbusza, a V-Busz Kft. három elektromos járművel zöldíti a város közösségi közlekedését.

2024. Augusztus 02. 07:55, péntek | Belföld

Hétvégén meleg idő várható, záporokkal, zivatarokkal

Hétvégén meleg idő várható, de több helyen kialakulhat zápor, zivatar - derül ki a HungaroMet Nonprofit Zrt. előrejelzéséből, amelyet csütörtökön juttattak el az MTI-hez.

2024. Augusztus 02. 07:46, péntek | Belföld

Dömötör Csaba: évi 60-80 milliárd forintot hozhat az országnak a reptér

A becslések szerint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a jövőben évente akár 60-80 milliárd forintot hozhat az országnak - írta a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára csütörtökön a Facebook-oldalán.

2024. Augusztus 01. 07:50, csütörtök | Belföld

OKF: ma indulnak a magyar tűzoltók Észak-Macedóniába

Csütörtök reggel indulnak azok a magyar tűzoltók Észak-Macedóniába, akik segítenek az erdőtüzek megfékezésében.