Hírek
2018. Január 25. 14:30, csütörtök |
Helyi
Forrás: Pureco Kft.
Tűzivíz tárolás
A már meglévő létesítmények bővítésekor, vagy új építési beruházás esetén szükséges a tűzvédelmi előírásokról gondoskodni. A műszaki elemeknek és szerkezeteknek a tervezése és megfelelő színvonalon végzett kivitelezése a biztonságos üzemeltetéshez nélkülözhetetlen.
Az elmúlt évben a Pureco Kft. a Tubosider Hungária Kft. által gyártott horganyzott spirel csövekből kialakított zárt víztároló tartályokat számos olyan beruházáshoz szállította, ahol a telepítési idő és a versenyképes ár volt fontos szempont, illetve a tartályok könnyű mozgathatósága, a Telepítési Útmutatóban leírtak betartása mellett a garancia vállalási időtartam is. Az elmúlt időszakban több ezer köbméter oltóvíz tartályt értékesítettek. Felcsúthoz kötődik a referenciájuk, ahol a labdarúgó akadémia vasbeton szerkezetű arénájához 360 köbméter össztérfogattal rendelkező oltóvíz tározó rendszert szállítottak és terveztek. Egyenként 60 köbméter tározó térfogatú, 2,4 méter átmérőjű tűzihorgonyzott acél bordáslemezből készült tartályok cső-összeköttetéssel alkotnak rendszert. A 2,0 mm lemezvastagságú, elektro-galvanizált alapanyagú tartályok előnye, hogy a rendelkezésre álló hely függvényében moduláris jelleggel is lerakhatóak.
A közúti „A” teherbírásra méretezték őket statikailag, így nehéz gépjármű forgalommal terhelt burkolatok alá is telepíthetőek. 6 db 60 m3-es tartály telepítése egyszerű és gyors volt, így egy hét alatt beépítették a stadion tűzvédelmi előírása szerinti oltóvíz mennyiségéhez szükséges kiegészítő tároló rendszert. Ennek folyamán a szerelvények, tűzcsapok a helyükre kerültek, a beépítési előírás szerinti telepítéshez 18*21 méter nagyságú munkagödröt készítettek elő. A tartályokat daruval helyezték egymás mellé, a műszaki töltés a KPE-összeköttetéseket követően az előírásoknak megfelelően készült el. Kifogástalanul működik a járható, ellenőrizhető, karbantartó rendszer, magas fokú üzemelési biztonsággal, amely hosszútávú megoldást jelent az oltóvíz tárolására.
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 02. 12:55, vasárnap | Helyi
Bejrút 50: aki utoljára szállt le a katasztrófát szenvedett Malév Tu-154-essel (Ep. 349)
Mazalin Tibor, a Malév vezető fedélzeti mérnöke teljesítette az utolsó, Rómából érkező járatot azzal a Tu-154-essel, amely 1975. szeptember 29-én este Libanonba indult tovább, de a bejrúti repülőteret már nem érte el.
2025. November 02. 12:30, vasárnap | Helyi
NEM TUDTA, HOGY ILYEN ERŐS AZ AUTÓ... A LEGDRÁGÁBB AUTÓS BAKIK, AMIK TÉNYLEG SOKBA KERÜLTEK!
Összegyűjtöttem nektek, miért fontos, hogy a vezetéshez ész is társuljon, vagyis hoztam nektek néhány elrettentő példát arról,
2025. November 02. 12:20, vasárnap | Helyi
Miért Gyártják A Chipek 90%-Át Tajvanon
A könyvekben a második világháborút gyakran „a motorok háborújaként” emlegetik.
2025. November 02. 09:50, vasárnap | Helyi
VOLT EGYSZER EGY ÖBLÖSÜVEGGYÁR
Salgótarján nem csak a bányászatról, az Acélgyárról volt híres egykor, hanem az üvegiparáról is. Képek egy „elfeledett” szakmáról, melyről híres volt Salgótarján.
