Hírek
2011. Szeptember 04. 07:15, vasárnap |
Belföld
Forrás: STOP
Tíz négyzetméternyi helyet foglal a Peugeot új jövő-autója
A HX1 névre keresztelt legújabb francia tanulmány 4,95 méter hosszú és 1,99 méter széles. Ráadásul mindössze 1,37 méter magas. A jövő egyterűinek kialakítását előrevetítő modell a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be.
HX1 néven mutatja be legújabb tanulmányát szeptember közepén, a Frankfurti Autószalonon a Peugeot, a futurisztikus és hatalmas modell ugyanis a franciák szerint a jövő egyterűinek előfutára. A négyzetcentiméterek híján tíz négyzetméternyi bódéba hat ülést pakoltak három sorban, melyek közül a középső néhány mozdulattal eltüntethető, limuzinokat megszégyenítő kényelmet varázsolva az utastérbe.
A HX1 meghajtásáról a Peugeot saját, úgynevezett HYbrid4 hibrid hajtáslánca gondoskodik, amely főként egy 2.2 literes, 204 lóerős dízelmotorból és egy 95 lóerős elektromotorból áll. Míg előbbi az első tengely, addig utóbbi a hátsó meghajtásáért felelős. A 299 lóerős teljesítmény mellé állandó összkerékhajtás párosul, az ígéretek pedig 3,2 literes átlagfogyasztásról szólnak.
STOP
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 07:56, hétfő | Belföld
Derült, száraz, de hideg idő várható november első hetében
A reggeli köd- és párafoltok feloszlása után jellemzően napos, száraz, de hideg időre kell számítani november első hetében:
2024. November 04. 07:55, hétfő | Belföld
Orbán Viktor: nagy változás előtt áll a nyugati világ
Nagy változás előtt áll a nyugati világ: van egy új közép, van egy új többség, az emberek nagy többsége békepárti, migrációellenes és genderellenes.
2024. November 03. 08:31, vasárnap | Belföld
Orbán Viktor: a következő évben intenzív növekedés lesz
Az ipari termeléssel nincsen semmi baj Magyarországon, kereskedelmi problémák vannak, ezért van szükség a gazdasági semlegesség politikájára
2024. November 01. 07:49, péntek | Belföld
Nagy Márton: külső tényezők húzzák vissza a magyar gazdaságot
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől függő szektorok teljesítménye pozitív, a magyar gazdaságot külső tényezők, elsősorban a német járműipar visszaesése miatt érik sokkok