Hírek
2021. Március 11. 15:10, csütörtök | PR
Szinkronstúdiók segíthetik a marketingesek munkáját
![Szinkronstúdiók segíthetik a marketingesek munkáját](/external/image_cache/a/4/3/a43f66640abbc8b7c05aea54612b7b3c.jpg)
Az online marketing területe folyamatosan változik és a marketingeseknek követni kell a trendeket.
Egy ideje már a videós tartalmak felé kezd fordulni a hirdetési piac, aminek kihasználásához a szinkronstúdiók nagy segítséget adhatnak.
Az elmúlt néhány év hozadéka, hogy a videós tartalmak egyre jobban előretörnek a hirdetési piacon. Már nem elegendő, hogy egy jó grafikával, vagy ütős szlogennel lepjük meg a fogyasztót. Szükség van videós reklámokra is, de sokan nem mernek belevágni, mert tartanak tőle, hogy túl nagy falat. Nekik segíthetnek a szinkronstúdiók a profi videós tartalmak elkészítésében.
Miért a videó?
Az emberek ingerküszöbe folyamatosan emelkedik, így új formák, úgy csatornák kellenek az érdeklődésük felkeltésére. A szakemberek már két-három éve mondják, hogy a videós hirdetésé a jövő. A Facebookon 64 milliárd videómegtekintés történik naponta (!), és a platform is jobban támogatja a videós hirdetések megjelenítését, mint a sima hirdetésekét. A Youtube pedig már évek óta csak 5 másodperc után teszi kattinthatóvá a hirdetéseket.
Hogyan használd?
Nem kell százezreket beleölni egy videó elkészítésébe. Már otthon is, akár ingyenesen elérhető eszközökön néhány kép animálásával el tudsz készíteni egy 10-15 másodperces hirdetést. Ennél hosszabb ne is legyen, mert már ez sok egy átlagos felhasználó figyelmének.
Amit nem tudsz egyedül megoldani, az a profi hangalámondás. Ehhez érdemes szinkronstúdió segítségét kérni. Bátran kérj árajánlatot! Egy két mondatos felvétel nem fog százezrekbe kerülni és egy ismert hang jobban megfogja az emberek figyelmét. A szinkronstúdióban profikkal dolgoznak és a hang minősége is tökéletes.
Vannak korlátok
Míg a videó tökéletes új eszköz lehet a marketingesek kezében, fontos tisztában lenni a korlátaival. A Facebook esetében a felmérések azt mutatják, hogy az ideális videó hossza 1 perc. Instagramon ez már csak 30 másodperc. Youtube-on pedig a legtöbb esetben 5 másodperc után kattintható a videó. Mindez azt jelenti, hogy az első 5-8 másodpercben meg kell, hogy jelenjen a kritikusan fontos információ.
A másik fontos tétel, hogy vannak platformok, ahol a videó eleve hang nélkül fut le. Ha ilyen helyre hirdetsz, felesleges hangalámondásra költeni, viszont a feliratozást semmiképp ne hagyd ki.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Július 10. 14:19, szerda | PR
K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás
már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén
2024. Július 09. 11:57, kedd | PR
K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok
a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal
2024. Július 08. 14:37, hétfő | PR
Egy iroda létjogosultsága a távmunka korában
Napjainkban már itthon is egyre relevánsabb szempont, hogy a munkavállalók milyen munkavégzési formát éreznek ideálisnak.
2024. Július 05. 13:34, péntek | PR
K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket
a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését