Városlista
2021. június 23, szerda - Zoltán

Hírek

2021. Március 11. 15:10, csütörtök | PR

Szinkronstúdiók segíthetik a marketingesek munkáját

Szinkronstúdiók segíthetik a marketingesek munkáját

Az online marketing területe folyamatosan változik és a marketingeseknek követni kell a trendeket.

Egy ideje már a videós tartalmak felé kezd fordulni a hirdetési piac, aminek kihasználásához a szinkronstúdiók nagy segítséget adhatnak.
Az elmúlt néhány év hozadéka, hogy a videós tartalmak egyre jobban előretörnek a hirdetési piacon. Már nem elegendő, hogy egy jó grafikával, vagy ütős szlogennel lepjük meg a fogyasztót. Szükség van videós reklámokra is, de sokan nem mernek belevágni, mert tartanak tőle, hogy túl nagy falat. Nekik segíthetnek a szinkronstúdiók a profi videós tartalmak elkészítésében.

Miért a videó?

Az emberek ingerküszöbe folyamatosan emelkedik, így új formák, úgy csatornák kellenek az érdeklődésük felkeltésére. A szakemberek már két-három éve mondják, hogy a videós hirdetésé a jövő. A Facebookon 64 milliárd videómegtekintés történik naponta (!), és a platform is jobban támogatja a videós hirdetések megjelenítését, mint a sima hirdetésekét. A Youtube pedig már évek óta csak 5 másodperc után teszi kattinthatóvá a hirdetéseket.


Hogyan használd?

Nem kell százezreket beleölni egy videó elkészítésébe. Már otthon is, akár ingyenesen elérhető eszközökön néhány kép animálásával el tudsz készíteni egy 10-15 másodperces hirdetést. Ennél hosszabb ne is legyen, mert már ez sok egy átlagos felhasználó figyelmének.

Amit nem tudsz egyedül megoldani, az a profi hangalámondás. Ehhez érdemes szinkronstúdió segítségét kérni. Bátran kérj árajánlatot! Egy két mondatos felvétel nem fog százezrekbe kerülni és egy ismert hang jobban megfogja az emberek figyelmét. A szinkronstúdióban profikkal dolgoznak és a hang minősége is tökéletes.

Vannak korlátok

Míg a videó tökéletes új eszköz lehet a marketingesek kezében, fontos tisztában lenni a korlátaival. A Facebook esetében a felmérések azt mutatják, hogy az ideális videó hossza 1 perc. Instagramon ez már csak 30 másodperc. Youtube-on pedig a legtöbb esetben 5 másodperc után kattintható a videó. Mindez azt jelenti, hogy az első 5-8 másodpercben meg kell, hogy jelenjen a kritikusan fontos információ.

A másik fontos tétel, hogy vannak platformok, ahol a videó eleve hang nélkül fut le. Ha ilyen helyre hirdetsz, felesleges hangalámondásra költeni, viszont a feliratozást semmiképp ne hagyd ki.

Ezek érdekelhetnek még

2021. Június 18. 15:41, péntek | PR

Reumakórházból járási hivatalt építettek

Egy évek óta nem használt, korábban reumakórházként működött épületet alakított át járási hivatallá és kormányablakká, a Jánosik és Társai Kft.

2021. Június 08. 19:21, kedd | PR

A minimalista kapszulagardrób alapjai: férfi pólók

Építsük fel – egészen az alapoktól – a tökéletes ruhatárat!

2021. Május 21. 10:33, péntek | PR

Nem engednek a minőségből a Jánosik és Társai Kft.-nél.

Idén, a járványhelyzet miatt különleges szabályokat betartva világították át a Jánosik és Társai Kft.-t a külső auditorok. Az internetes technika segítségével, a szigorból semmit nem engedve, minősítették a céget.

2021. Április 27. 10:34, kedd | PR

Bővül és megújul a varsányi általános iskola

Új tantermekkel és szaktantermekkel, tornateremmel, valamint többi közt műanyag borítású sportpályával is bővül a hamarosan megújuló Varsányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola.