Városlista
2024. július 16, kedd - Valter

Hírek

2019. November 13. 13:22, szerda | PR

Negyedszer MagyarBrands díjas a Jánosik Kft.

Negyedszer MagyarBrands díjas a Jánosik Kft.

Negyedszer nyerte el a MagyarBrands díjat a Jánosik és Társai Kft. - tájékoztatott Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa.

A MagyarBrands márkával hazai minőségeket díjazzák. Megbízhatóság, pontosság és minőség - ez a feltétele a díjnak. Fontos kritérium, hogy a piacokon a vásárlók elvárásainak maximálisan megfelelő értékeket képviseljenek itthon és külföldön egyaránt.

A díj odaítélésekor figyelembe vették, hogy a Jánosik és Társai Kft. az elmúlt három évtizedben a piaci igényekhez igazodva folyamatosan fejlesztette szolgáltatásait. Piacvezetők a takarítási szolgáltatásokban. További 5 ágazatuk, az építőipari, az ingatlanüzemeltetési, a biztonsági szolgálat, a külterület-gondozási és az étkeztetési egymástól függetlenül, de egymást kiegészítve is sikeresen működik, s így ma már komplex facility management megoldásokat nyújthat.

Az elmúlt időszakban évről-évre, 10 milliárd feletti árbevételt értek el. Referenciáik sora hosszú listán összegezhető. Intézmények, áruházak, középületek, ipari épületek takarítását végzik, de jelen vannak egészségügyi intézményekben, kórházakban, gyógyszergyárakban is. Építőipari ágazatuk végez generál kivitelezést, panel rekonstrukciót, alpin technikával karbantartást, mélyépítést. Több épület műszaki üzemeltetését is ellátják és parkokat építenek, külterületeket gondoznak. Kiemelt szempont tevékenységükben a környezettudatosság. Elkötelezettek a környezetbarát anyagok, eszközök és technológiák alkalmazásában. Csökkenő környezeti-, hulladék kibocsájtásra, mérséklődő energia felhasználásra törekszenek. Fejlesztéseiknél elsődleges szempont a fenntarthatóság. Értékelték azt is, hogy az eredményt visszaforgatják a cégbe, folyamatosan fejlesztve az irodaházaikat, gépparkjukat, s adnak a külső megjelenésükre is. A dolgozóknak és megrendelőknek is fontos, hogy nagy figyelmet fordítanak a fizikai és szellemi képzésekre, továbbképzésekre. Jórészt ennek is köszönhető, hogy a nehéz munkaerőpiaci helyzet mellett is tartani tudták a dolgozói létszámukat. A cég több mint 3000 munkavállalónak biztost megélhetést és versenyképes jövedelmet – mondta Jánosik Lajos.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 10. 14:19, szerda | PR

K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás

már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén

2024. Július 09. 11:57, kedd | PR

K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok

a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal

2024. Július 08. 14:37, hétfő | PR

Egy iroda létjogosultsága a távmunka korában

Napjainkban már itthon is egyre relevánsabb szempont, hogy a munkavállalók milyen munkavégzési formát éreznek ideálisnak.

2024. Július 05. 13:34, péntek | PR

K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket

a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését