Hírek
2024. Április 02. 09:00, kedd |
Helyi
Forrás: MTI-BUDAPEST MOL CAMPUS
Gazdaság-rendezvény Az autóipar és -kereskedelem kihívásairól tanácskoznak Budapesten.
A magyarországi autóipar és -kereskedelem előtt álló kihívásokról, a trendekről és az aktuális változásokról tartanak konferenciát áprilisban Budapesten, A falnak rohanunk, vagy még el tudjuk rántani a kormányt!?
A Budapest Automotive Summit egy olyan időszakban lehet iránytű a szakma számára, amikor óriási mozgások mennek végbe az ágazatban, sorra megdöntve azokat a dogmákat, amelyek mentén az autóipar és az autókereskedelem az elmúlt évtizedekben működött. Ilyen jelenség a német autóipar gyengélkedése, a kínai autóipar európai berobbanása, vagy az Európai Unió szabályozása a belsőégésű motorok 2035-ös kitiltásáról, és ennek anomáliái - mutat rá a Budapest Automotive Summit alapítója és főszervezője, Bujáki Zsolt az MTI-hez eljuttatott közleményében.
Kiemelte: most szinte minden iparági szereplő, importőr, márkakereskedő, flottakezelő helyzete bizonytalan a jövőt illetően, nem világosak a szerepek és a feladatok az online és az ügynöki értékesítés kapcsán sem. Ezért a rendezvény célja, hogy az autók értékesítésével foglalkozó közösség számára mérvadó szakmai fórum legyen, amely hasznosítható információkkal és vezetői inspirációval látja el azokat a szakembereket, akik az autókereskedelemben látják a vállalkozásuk jövőjét.
A szervezők a hazai autóipari és autókereskedelmi felsővezetőket, tulajdonosokat várják a rendezvényre.
A közleményben idézik Nagy Márton nemzetgazdasági minisztert, aki a rendezvény fővédnökeként méltatta, hogy a hazai autóipar a magyar gazdaság legfontosabb húzóágazata, és ma már olyan ökoszisztémát alkot, amelyben a keleti és a nyugati multinacionális világcégek a magyar tudásra alapozva a legmodernebb rendelkezésre álló technológiai színvonalon állítanak elő termékeket, sőt fejlesztik a legújabb eszközöket.
A szakmai fórum előadói között hazai ágazati szakértőkkel, vezető piaci szereplőkkel, véleményvezérekkel találkozhatnak a látogatók. A piac reprezentánsai kerekasztal-beszélgetéseken elemzik a hazai autókereskedelem helyzetét, bemutatják a legfrissebb használtautó-trendeket, változásokat is. Az európai autóipar kilátásait elemzi a polikrízis és az európai politika fókuszából Feledy Botond Brüsszelben élő külpolitikai elemző, a McKinsey & Company nemzetközi tanácsadó cég pedig ismerteti legfrissebb globális autóipari tanulmányát a válaszút előtt lévő szektorról.
A konferencia délutáni programjába csatlakozik az Autós Nagykoalíció szervezésében az "Év Magyar Autója 2024" díjátadója.
A Budapest Automotive Summit (BAS) autókereskedelmi konferenciát április 11-én tartják a MOL Campusban.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 16. 19:46, szombat | Helyi
Miért a Temu a világ leggonoszabb cége
Mielőtt kommentelsz olvasd el! Ez a videó nem bújtatott reklám a hazai kereskedők irányába, hanem a Temu problémáiról szól.
2024. November 14. 08:47, csütörtök | Helyi
Főispáni dicsérő oklevelet vehetett át a közelmúltban a Nógrád Vármegyei Kormányhivatal tizenhárom munkatársa
Kormánytisztviselőink írásbeli dicséretben részesíthetőek tartósan kiemelkedő munkájukra, valamely feladat kiváló ellátására,
2024. November 13. 10:06, szerda | Helyi
Értesítjük a civil szervezeteket - új felhívások a Nemzeti Együttműködési Alap keretében
Értesítjük a civil szervezeteket, hogy 2024. november 12-én megjelentek a Miniszterelnökség által biztosított forrásból a Nemzeti Együttműködési Alap 2025. évi pályázati kiírásai.
2024. November 13. 08:55, szerda | Helyi
Januártól jön a Temu-adó, drágább lehet az online vásárlás
A 2025-ös adóévtől kezdődően az online piactér üzemeltetői is kiskereskedelmi adó fizetésére lesznek kötelezettek, ha kiskereskedelmi tevékenységet végző értékesítőknek biztosítanak piacteret.