Hírek
2023. November 03. 11:16, péntek |
Életmód
Forrás: LGR
Egy lépéssel közelebb
![Egy lépéssel közelebb](/external/image_cache/f/a/6/fa6fe42d38fe6910e2f5293653b43898.jpg)
Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója.
Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.
A magyar sneaker társadalomban akkora hájp van a rendezvény körül, hogy az érintettek már hónapok óta izgatottan várják. Ha nem tudod miért olyan nagy szám ez a különleges “cipő expo”, akkor nagy valószínűséggel nem tartozol a célközönség közé, de azért nem árt tudni róla.
Milánó, London, Amszterdam, Zürich és Köln után 2023 novemberében Budapestre érkezik a Sneakerness, amit Trunk Tamás Dablty hoz el a magyar sneaker rajongóknak. A fesztivál látszólag a nagy értékű cipőkről szól, de ez nem feltétlenül van így, hiszen a vintage- vagy a limitált kiadású lépők is ugyanúgy hozzátartoznak a streetwear kultúrához, így ezek is láthatóak és megvásárolhatóak lesznek a fesztiválon.
Eddig minden érthető. Van egy európai sneaker fesztivál, ami már több országban is óriási tömegeket mozgat meg és az elővásárolt jegyek eladásából is már most borítékolható a hatalmas érdeklődés. Na de hogyan kapcsolódik a hazai Lounge Group reklámügynökség a rendezvényhez? Minden szempontból a kreativitás a válasz. A kreatív szakemberek utánpótlásának hiánya nem csak a hazai piacon, de világszintű problémát jelent a reklámiparban.
Az ügynökség felismerte, hogy a sneaker közösség egy rendkívül sokszínű kultúra, ahol a sport, a művészet, a divat és a zene világa is találkozik. Ezeket a szubkultúrákat pedig két dolog hozza össze: a cipők és a kreativitás. A reklámszakma hasonló olvasztótégelyként szolgál, hiszen ott is felfedezhető a sokszínűség: zenészek, sportolók, művészek alkotnak meg nap, mint nap kreatív kampányokat. Így vontak párhuzamot a sneakerhead-ek és a reklámosok világa között. Szinte adja magát a kérdés, hogy akkor miért ne kereshetnék a jövő kreatív szakembereit egy ilyen sokszínű kultúra berkein belül?
A Lounge Group “SneakPeek”- aktivitása lehetőséget ad, hogy egy előregisztrációt követően a jelentkezők a helyszínen belekóstoljanak egy olyan világba, ahol márkákat kelthetnek életre és a kreativitásuk kibontakoztatásával mutathatják meg mennyire állnák meg a helyüket egy reklámügynökség szakembereiként. A jelentkezők értékes nyereményekért versenghetnek és a győztes páros az ügynökségtől gyakornoki felkérést is kap.
A verseny meglehetősen életszerű és egy valós feladat elé állítja a jövő kreatívjait. A jelentkezést követően a szervezők random párokat sorsolnak ki. A párok csapatokat alkotva dolgoznak majd egy előre kidolgozott fiktív briefen. A Lounge Group munkatársai annyit ugyan elárultak, hogy a téma szorosan kapcsolódik a Sneakerness-hez, de részleteket nem árultak el, csak annyival egészítették ki, hogy a versenyzők kreativitására, gondolkodására és ötleteikre kíváncsiak, így nem lesznek megkötések. Abban az esetben, ha a párosok az ötletelési folyamat során megakadnának, lehetőségük nyílik pár perc erejéig szakértői segítséget is kérni. Ekkor az ügynökség kreatívjai ugranak be és nyújtanak nekik segítséget, hogy minél gyorsabban a megoldás felé tereljék őket. Minden párosnak 90 perc áll majd rendelkezésére, hogy kidolgozzák az ötleteiket.
Ezzel az aktivitással a sneaker közösség és a reklámszakma egy újabb lépéssel kerül közelebb egymáshoz.
A Lounge Group más érdekességgel is szolgál majd a rendezvényen, de mindenről bővebben a sneakpeek.lounge.hu oldalon olvashatunk.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Február 07. 07:17, péntek | Életmód
Nagy Márton szerint 2024 végére helyreállt a magyar háztartások jövedelmi helyzete
A magyar háztartások jövedelmi helyzete az elmúlt évek inflációs sokkja után 2024 végére helyreállt, a tavalyi 9 százalék után az idén 6-7 százalékos reálbér-növekedés várható
2025. Február 06. 07:45, csütörtök | Életmód
Több mint egymillió repülőgéppel rekordot döntött a forgalom Magyarország légterében tavaly
A HungaroControl 2024-ben rekordforgalmat regisztrált Magyarország légterében 1 millió 143 ezer 937 repülőgéppel, amelyeknek csaknem 84 százalékát az átrepülő járművek tették ki
2025. Február 04. 07:42, kedd | Életmód
Április 26-án avatják boldoggá Bódi Mária Magdolnát Veszprémben
Erdő Péter bíboros lesz a Bódi Mária Magdolna boldoggá avatása alkalmából rendezett ünnepi szentmise főcelebránsa április 26-án Veszprémben - jelentette be a veszprémi érsek hétfőn a városban tartott sajtótájékoztatón.
2025. Február 03. 06:00, hétfő | Életmód
MÁV: 23 ezer talált tárgy várta gazdáját tavaly
Tavaly csaknem 23 ezer talált tárgy várta gazdáját a MÁV-csoportnál, a fele hiába - tudatta a cég honlapján vasárnap.