Városlista
2024. július 16, kedd - Valter

Hírek

2023. December 04. 14:37, hétfő | Helyi
Forrás: magyarorszagom/web/zsuffa csaba

A legendás Csepel kerékpár: a magyar Camping biciklik sikerének igazi titka

A legendás Csepel kerékpár: a magyar Camping biciklik sikerének igazi titka

A Csepel, a legnagyobb magyar ipari vállalat volt a múlt században. Milyen titkok rejlenek ennek a legendás magyar kerékpárnak a sikere mögött?

A Csepel Művek által gyártott Csepel bicikli az első magyar bicikli volt, amely hatalmas sikert aratott az 1950-es években.

A korabeli versenyképesség és minőség tekintetében a Csepel biciklik a nemzetközi piacokon is helyet kaptak.

A Csepel biciklik minősége, megbízhatósága és funkcionalitása meghaladta az emberek elvárásait.

Az igazi titok: Minőség és tervezés
Az első magyar bicikli, a Csepel kerékpár sikerének igazi titka a minőségben és a tervezésben rejlik.

Magasan képzett szakemberekkel és mérnökökkel dolgozott, akik a legmodernebb technológiákat alkalmazták a biciklik gyártásában.

A Csepel Művek folyamatosan fejlesztette a kerékpárok tervezését és gyártási folyamatait.

Az újítások és a fejlesztések révén a Csepel biciklik a legkorszerűbb technológiákat alkalmazták, amelyekkel versenyképesek voltak más nemzetközi márkákkal szemben.

Rengeteg különböző Csepel bicikli gördült ki a gyárból, és ezeknek neveket is adtak, néhány ismertebb Csepel bicikli típus: Fecske (ami versenybicikli volt), Huszár, Rakéta, Merkúr, Diadal, Vitéz, Hangya, Gazda, Galamb, Sport, Csoda, Mecsek, Super, Pajtika, Úttorő, Tihany, Sárkány.

A slágertermék az összecsukható camping Csepel bicikli volt, amiből egy milliót gyártottak le, 2000-ig.

A Csepel bicikli nem csak egy közlekedési eszköz volt, hanem egy olyan jelkép, amely a magyar ipar eredményeit képviselte.

A retro stílusú Csepel biciklik ma is keresettek a gyűjtők és a retro bicikli rajongói körében, akik értékelik az ikonikus magyar design és minőség kombinációját.

A bicikligyár a hatvanas években összeolvadt a ruhaipari gépgyárral és a varrógépgyárral, s tulajdonképpen ebben a felállásban maradt meg a rendszerváltás hajnaláig, 1988-ig, amikor is az amerikai Schwinn vásárolta meg.

Keresettek voltak az SR jelzésű versenybiciklik is, az SR 26 és az SR 27.

A nyolcvanas években megjelentek a terméklistán a nyugati minták alapján gyártott BMX-ek és az ATB túrakerékpárok.

A csepeli bicikligyártást ma a Schwinn-Csepel folytatja, de termékkínálatunkban ma is megvan még a Camping modernizált változata.

Csatlakozz népszerű Facebook csoportunkhoz itt:

https://www.facebook.com/groups/infonograd

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 16. 14:21, kedd | Helyi

Tombolt, lopott, bálba mégsem jutott!

Jármű önkényes elvétele, garázdaság, rongálás és lopás miatt is felelnie kell annak a rimóci lakosnak, akit a napokban fogtak el és vettek őrizetbe a szécsényi rendőrök.

2024. Július 16. 11:00, kedd | Helyi

Legyél te is iskolaőr!

Várjuk a jelentkezőket Nógrád vármegyében.

2024. Július 16. 10:58, kedd | Helyi

A LEGJOBB ÖT TV bemondó - Ön melyiküket kedvelte a legjobban?

5 magyar TV bemondó, akiket szívesen látnánk ma is a képernyőn. Ma már nincsenek tv bemondók, legalábbis a szó klasszikus értelmében. A televíziózás hőskorából hoztunk 5 legendát,

2024. Július 16. 09:19, kedd | Helyi

Az MVM Mobiliti átadta első nagy teljesítményű töltőállomását.

Az MVM Mobiliti Törökbálinton átadta első 600 kilowatt összteljesítményű töltőállomását, amelyet európai uniós támogatásból valósított meg - közölte az ország legnagyobb e-töltő-hálózatát működtető MVM Mobiliti Kft.